Čo by ste mali urobiť predtým, ako zašlete svoj smartfón do servisu?

Predtým, ako zašlete mobilný telefón do servisu, mali by ste vykonať niekoľko základných krokov. Najdôležitejšími sú zálohovanie dát a nastavenie aplikácií.

Zálohovanie dát

Ak vám to porucha na telefóne dovoľuje, pred jeho zaslaním do servisu zálohujte vaše dáta na cloudové úložisko alebo do notebooku. Nezálohujte len internú pamäť, ale aj externú SD kartu. Tiež by ste nemali zabudnúť na nastavenia rôznych hesiel či aplikácií, ktoré môžete previesť na vašom Google účte. Nezabudnite ani na telefónne kontakty či SMS správy. Heslo k účtu si niekam zapíšte, aby ste v prípade obnovenia do továrneho nastavenia o nič neprišli a všetko sa vám bez problémov nahralo a vrátilo do pôvodného stavu.

Nastavte v telefóne továrne nastavenie

Odporúča sa, aby ste kvôli ochrane údajov telefón pred zaslaním do servisu mobilov obnovili do továrneho nastavenie. Váš smartfón sa tak navráti do pôvodného stavu – stavu, ako pri jeho prvotnom zapnutí. Všetky vaše údaje aj nastavenia sa zmažú, práve preto je ich zálohovanie dôležitým krokom.

Smartfón dôkladne zabaľte

Ak ste si napríklad schovali škatuľu, v ktorej ste ho zakúpili, môžete ho odložiť do nej. Nezabudnite ho zabaliť do igelitového vrecka, ktoré prilepíte ku škatuli. Smartfón v nej musí byť uložený tak, aby sa pri presune a trasení nepohyboval a nejako sa nepoškodil. Balík môžete tiež vyplniť mäkkým materiálom, vďaka čomu budete mať záruku, že ani pri neopatrnom zaobchádzaní sa vášmu smartfónu nič nestane.

Ak hľadáte servis smartfónov, ktorý pracuje rýchlo a efektívne, zašlite svoje telefón do servisu iDoctor v Bratislave. V servise sa o váš smartfón postarajú skúsení technici a odborníci. Servis má navyše všetky náhradné diely pre mobily (originálne i neoriginálne) skladom a telefón vám opraví aj na počkanie.

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.