KETODIET – konečne diéta, ktorá umožňuje chudnutie bez sebatrýznenia

Vyskúšali ste snáď všetky známe aj menej známe spôsoby chudnutia, ale namiesto zaručeného výsledku sa hodnota na váhe nijako nezmenila, prípadne sa čoskoro dostavil jo-jo efekt?

Prestaňte utrácať za prípravky, o ktorých účinku by sa dalo pochybovať a vyskúšajte diétu, ktorá skutočne funguje. Nebudeme vás navádzať k sebatrýzneniu a hladovaniu, ktoré nikam nevedú – naopak. Unikátny diétny program, ktorý by sme vám radi predstavili, zostavili výživoví špecialisti tak, aby bol bohatý na všetky dôležité látky, bez ktorých sa telo nezaobíde. Nazýva sa KetoDiet, funguje na princípe proteínovej diéty a okrem rýchlej redukcie telesnej hmotnosti vyniká jednoduchou a rýchlou prípravou jedál, vďaka ktorej sa naučíte pravidelnému stravovaniu.

„Naša“ diéta patrí medzi najobľúbenejšie spôsoby chudnutia v USA a na obľube získava aj v Európe. Predtým, než sa dostaneme k trom jednoduchým bodom, z ktorých sa proces chudnutia skladá, by bolo na mieste vysvetliť jej princíp. Ako je možné, že táto diéta naozaj funguje a je možné ju držať aj dlhodobo? Vysvetlenie je jednoduché, ostatne ako samotný program KetoDiet. Potraviny, ktoré počas procesu chudnutia konzumujete, sú bohaté na proteíny, ktoré chránia svalovú hmotu. Jediné, čo spaľujete, sú tuky.

KetoDiet je skutočne funkčný spôsob ako schudnúť a váhu si dlhodobo udržať. Viac informácií ponúka táto Ketodiet recenzia na Ecoblogu.

Radek z Ecoblogu má s diétou Ketodiet skúsenosť a neváhal sa o nej podeliť v komplexnej recenzii.

3 kroky k lepšej postave

V prvej fáze konzumujete 5× denne proteínové jedlá KetoDiet, ku ktorým si môžete dopriať niektoré druhy zeleniny. Trvá 2 – 4 týždne a môžete počas nej schudnúť až od 7 Kg (presný úbytok závisí od pôvodnej nadváhy).

Druhý krok reprezentuje návrat k racionálnemu jedálničku a trvá 3 – 8 týždňov. Počas dňa konzumujete iba tri jedlá KetoDiet a namiesto zvyšných dvoch do jedálnička zaradíte 2 pokrmy bohaté na bielkoviny (ryby, vajcia, chudé mäso). Redukcia váhy síce nie je taká prudká ako v prvej fáze, ale aj tak môže mesačne dosiahnuť 4 – 5 kg.

Posledná fáza slúži na dlhodobé udržanie hmotnosti a budete počas nej konzumovať 1 – 2 jedlá KetoDiet a pokrmy bohaté na proteíny. Odporúčame doržovať pitný režim a prevádzkovať športové aktivity.